what a weather.




Idag är en dag som gjord för att bara sitta inne med en kopp te och en filt och bara mysa. Det är också i princip vad jag har gjort. Fast på café 60 dåra, med Carro. Ååh vad jag gillar den tjejen! Vi blev helt chockade när vi insåg att vi inte setts sen i sommras, helt sjukt. Innan jag kom fram till rätt ställe hade jag dock hunnit irra omkring som en vilsen turist, upp och ner på samma gata. Vad har hänt med mitt lokalsinne egentligen? Om ni kollar ut kan ni nog förstå att jag hann bli ordentligt blöt.

Bilderna är från förra gången jag och Carro träffades på café 60, för typ precis ett år sen(!!!). Bara jag som tycker det är coolt? Då lekte vi med en flodhäst och ljusen på borden, så att vi såg ut litegrann som medium på bilderna. Fina minnen det.

Nu måste resten av kvällen ägnas åt att få klart en uppsats, som ska in imorgon. Suck.






Kommentarer
Postat av: therese

sv:ja visst är den underbart snygg :D

2011-10-18 @ 20:59:59
URL: http://thereselinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0