När jag hör någon sucka "livet är hårt", är jag alltid frestad att säga "jämfört med vad?"

Allmänt seg dag idag, med håltimmar och sena lärare. Sedan spanska muntliga på det, som drog ut till kvart över 4. Inte okej tycker jag. Det höll dessutom på att gå åt helvete när jag insåg lite för sent att jag hade fattat min lapp helt fel. Efter att vi hade valt ämne fick vi ca 5 minuter att förbereda oss, och jag kom på massa bra saker jag kunde säga. Precis när jag skulle läsa min lapp högt märkte jag att det inte stod det jag trodde. Hehe. Detta försökte jag förklara på min jättebra spanska och hade sedan inget mer att säga. Helt fel hade jag sagt också, förklarade min lärare för mig sen. Jag sa tydligen att jag gillar att börja tidigt och sluta sent. What the FUCK liksom?? Hehe. Trots det gick det tydligen bra. Skönt det!

Nu gäller det att bestämma om jag ska träna eller inte. Tough choice! Men först middag.

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahahahah börja tidigt och sluta sent är trevligt! men franska läs gick åt helvete för mig så du är inte ensam ;)

2011-10-20 @ 18:51:59
URL: http://everydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0