bra balans?



Alla ni som jag någon berättat för att jag ofta trillar/snubblar/faller eller liknande: här har ni det fina beviset. Linn fångade mig mitt i fallet...

Btw har det här utbytet fått mig att prata riktigt dåligt, till och med på svenska. En blandning av spanska/engelska/svenska blir det ibland när jag försöker säga något. "Spengska" kanske man skulle kunna kalla det, om man nu vill kalla det något alltså. Hur som helst, när jag förklarade för Linn imorse att jag "missar" Spanien och värmen menade jag alltså inte att jag på något sätt verkligen missar det, i det svenska språkets betydelse. Jag menade att jag saknar det. Så knasigt det kan bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0