22.51

NU ÄR ÄVEN ERGONOMIUPPGIFTEN KLAR.
Känns skönt att kunna säga det, trots att den är långt ifrån det bästa jag har skrivit. Och då menar jag LÅNGT ifrån. Menmen, jag får väl skylla mig själv när större delen av kvällen spenderades i stinsen.
Jag kom i alla fall hem med flera fina saker, så nu måste jag bara bestämma vad som ska får äran att flytta in i min garderob och vad som får flytta tillbaka till affären. Det blev lite stressigt där borta, hehe...

Nu är jag är trött men glad, för imorgon är det fredag :D och jag är grovt taggad på helg!
Men först ska jag gå och lägga mig i min sköna säng och sova några timmar. Så godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; åh tack! :D

2011-05-06 @ 20:37:57
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0