tha city




Åh vad jag älskar att strosa omkring på stan, omgiven av shoppingglada leende människor och med solen lysande i ansiktet. Att gå på torra gator och kolla in i skyltfönster fulla av vår och sommarkläder. Att känna att våren faktiskt snart är här. Och att numera börja 10.25 och sluta 11.25 på onsdagar känns inte heller helt fel. Idag utnyttjade jag den lediga tiden resten av dagen till att åka in till stan och söka sommarjobb. Kunde ju inte låta bli att gå in i lite affärer också och gud så mycket snyggt det finns! Men pengarna för den här månaden är slut och lite till, så jag får vänta till nästa månadslön... Ännu en anledning till att jag måste ha ett sommarjobb! Nu är det bara att vänta och se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0