shopping mitt i veckan

Har ni varit inne och kollar på H&M på sista tiden? I så fall har ni nog sett hur mycket nya, snygga saker dom har fått in! Vår/sommar kläder som jag bara längtar tills jag får gå omkring i. Så när jag var där idag efter skolan kunde jag inte låta bli att köpa med mig några finfina saker hem. Lite kläder och ett halsband låg i påsen när jag en stund senare lämnade affären. Tidigare i veckan köpte jag även en supersnygg vårjacka på MQ, som jag knappt kan vänta tills jag kan börja använda! Sommar och värme så att man kan gå runt i tunna jackor, klänningar och barbenta ben, det är vad jag vill ha nu. Men ju fullare garderoben blir, desto tommare blir plånboken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0