fy fan vad du är bra!


På tredje bilden får ni även se min nya frisyr. Vad tycks?

Igår tog storasyster studenten och det firades med buller och brak. Och flak för hennes del.  Hela skolgården var fylld med glada studenter blandat med föräldrar, kompisar, släktingar och syskon som ville fota och dela deras glädje. Dagen blev riktigt lyckad och jag hade mycket kul (:DDD), men efter att ha åkt hem till Elin ett tag efter att dom flesta hade gått blev det rätt sent. Och tillsammans med en hyffsat tidig uppgång imorse har det resluterat i en trött tjej... Även något stressad eftersom jag har tusen saker att göra och många människor att träffa innan Paris, på alltså ungefär två dagar. Lycka till till mig!

Nu blir det i alla fall lite bad och senare skräckfilm, jordgubbar och trevligt sällskap. Ciao!

Kommentarer
Postat av: echllen

SE, du blir ju fett snygg på bild i kort hår din lögnare!! :O ASSNYGG TJEJ! Och grattis Martina! :D

2011-06-12 @ 11:15:10
URL: http://blixtaktigt.webblogg.se/
Postat av: Therese

sv: det hade jag också ;D

HÄRLIGA bilder!

2011-06-12 @ 16:23:54
URL: http://thereselinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0