en något ovanlig lördag



Jag måste säga att filmen som syns på bilderna ovan var riktigt bra och verkligen sevärd! En romantisk komedi, men inte precis som alla andra. Ingen man bara glömmer bort med en gång. Den sågs igår tillsammans med Erik, Jonas och Petter, mycket roligt! :D Igår var jag även med Michaela för första gången på riktigt länge! Roligt att man kan ta upp kontakten med gamla barndomsvänner igen :) Drygt en timme var vi ju dock först tvungna att spendera i skolan, men om vi inte hade gjort det hade jag ju t ex inte kunnat åka till Jonna ikväll, där jag ska träffa lite blandade tjejer för filmkväll. Så värt! Tycker synd om er stackare som måste gå till skolan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0