oh yes

Igår klockan 14:50 började mitt sportlov och jag säger bara hell yeaah! Nu väntar en vecka av roligheter och chans att sova så länge man vill, kan det bli så mycket bättre? Lite synd att så många åker bort bara, så många fina människor som jag skulle vilja träffa. För mig blir det att stanna hemma i Sollentuna, men det känns inte helt fel det heller. Inte alls faktiskt. Mycket av tiden kommer nog läggas på att fixa i mitt rum (som för i övrigt typ är helt tomt nu! :O) och jag är supertaggad på det! Haha :D Annars ska jag träffa kompisar, ha roligt och chilla gaalet. Wihoo!


Typ såhäär glad är jag just nu :D Kanske inte den charmigaste bilden, men whatever. Nu ska jag fortsätta fixa i mitt rum och sen blir det fika i centrum med två härliga tjejer som jag inte har träffat på länge. Mys!

Kommentarer
Postat av: Elin

hahah du är så söt! :D<3

2011-03-05 @ 23:52:40
URL: http://everydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0