ISPRINSESSA



Jaa, Elin såg ut som en riktig isprinsessa när hon åkte runt på isen igår och gjorde piruetter och hopp i sin fina dräkt. Otroligt duktig var både hon och dom andra och jag måste säga att jag ångrar lite grann att jag i 8-års åldern bestämde mig för att sluta. Tänk om jag hade kunnat virvla runt så där fint på isen? I en fin dräkt, till bra musik och göra häftiga hopp. Det vore nånting det.

Kvällen igår blev riktigt lyckad. Roligt och mysigt var det, med snack, pinsamheter, tacos och charader. Tack för det Johanna, och alla som var där! Idag sov jag länge och sen blev det till att beställa tapeter. För jag lyckades bestämma mig, till slut, och jag tror nog att det kommer bli himla fint när det är klart. Nu ser rummet dock ut som att det har smällt ner en atombomb där, men det fina kommer väl. Så småningom.
Allt som allt har det varit en riktigt bra helg med mycket roligheter och mys. Avslutningen blev en god middag, solsidan och snart how I met your mother. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Johanna

fett fina bilder, älska sista <3

2011-02-21 @ 16:54:14
URL: http://jahannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0