armband



Även om jag älskar armband så har jag kommit på att det inte är den fulländade outfiten att ha på prov, eller redovisningar för den delen. De är alltid ivägen när man sitter och skriver, de slår i bordet, plingar och har sig så att man blir alldeles irriterad. När man istället ska ha en muntlig redovisning känns det riktigt bra att ha dom där, något att stå och pilla på. Då vet man var man ska göra av händerna och det känns tryggt och hemvant. Men hur ser det egentligen ut? Stå och pilla på armen? Sanningen är att man ser otroligt osäker ut! Så på fredagen får nog armbanden stanna hemma.

Sådant här går runt i mitt huvud just nu, istället för spanskaord och svenskatal som det borde. Någon som kan prata lite vett med min kära hjärna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0