kyckling lever



Vi pratade om särskrivining idag på svenskan, därav rubriken. Det kan bli mycket konstiga meningar märkte vi och särskrivna meningar kan betyda någonting helt annat än vad man egentligen vill säga. Vi fick kycklinglever till middag idag, alltså inte kyckling som lever. Det var inte särskilt gott (jag gillar inte lever) men bättre än levande kyckling i alla fall! Nu måste jag verkligen plugga, har lyckats hålla mig ifrån det fram tills nu... Vill bara avsluta med att säga att imorgon är det ONSDAG. Nehe? tänker ni, det visste vi ju inte. Men onsdag för mig betyder en lektion = nästan ledig. Dessutom är det harry potter-premiären!! Är barsnligt taggad.

(Bilderna är på sötaste Elin och Johanna. Plus en random lyktstolpe.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag älskar bilderna, coola tycker jag! och det är du som är söt!! fyfan för lever, men som du sa: bättre än levande kyckling! :D <3

2010-11-17 @ 15:09:02
URL: http://jahannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0