tuesday the 7:th

Hola mis amigos!

Kameran fick följa med mig på en liten rundtur ute idag och även om mina kinder var smått förfrusna när jag kom in så måste jag säga att jag hoppas mer än nånsin att detta bomullstäcke ska ligga kvar fram till jul. Allt ser så mjukt ut, som att man skulle kunna ta ett skutt ut i världen och var eller hur man än landade så skulle det inte spela någon roll, för man skulle aldrig göra sig illa. Man skulle landa som på en stor dunkudde.

Dagen gjordes dock när Ellen och Johan kom hit med massa glass och mysigt sällskap. Hur gulligt är inte det?


TUSEN KRYA PÅ DIG-KRAMAR TILL ELIN WESTERLING SOM ÄR VÄRLDENS BÄSTA, som en liten avslutning.


Kommentarer
Postat av: Elin

TACK TACK PUSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-07 @ 22:06:38
URL: http://elelelins.blogg.se/
Postat av: Johanna

fina bilder! gillar "ramarna" apmkt! <3

2010-12-08 @ 14:15:09
URL: http://jahannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0