en vecka kvar

Hejsanhejsan!

Har varit dåligt med inlägg här den senaste veckan, det fick bli en liten bloggpaus eftersom jag har mått dåligt. Så, nu ligger jag här på min säng och mår fortfarande inte bra och inser att det bara är en vecka kvar till jul. Precis en vecka idag faktiskt. Jag hoppashoppashoppas verkligen att jag mår bra till dess och att jag hunnit få tillbaka aptiten. För vad är julafton om man inte kan äta någonting från det goda julbordet, julgodiset eller andra smaskigheter? Inte samma sak i alla fall. Jag inser också att jag inte har kommit det minsta längre med julklappsköpen. Oupsie.

Tyckte att ni kunde få se en bild på vårt otroligt supercoola pepparkakshus vi gjorde förra året. Ett gulligt litet hus fyllt av giraffer, dinosaurier, bilar, monster, isbjörnar och annat juligt. Tomten vid skorstenen är en konstig filur med tomteluva. Fint va?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Asfint ju!! :D måste dock säga att det ser liiiite ut som att filuren juckar mot skorstenen haha XD men ändå, skitsnyggt!! <3 <3

2010-12-17 @ 16:44:30
URL: http://jahannis.blogg.se/
Postat av: Elin

epic shit gingerbread house

2010-12-17 @ 21:25:22
URL: http://elelelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0