den 16 januari

BILJETTERNA TILL ENGLAND HAR KOMMIT! Japp. Håller min fina flygbiljetter i handen just nu, med orden Ms Louise skrivna högst upp, och känner mig riktigt glad. För att jag valde att åka på detta äventyr. Hoppas bara jag känner samma sak efter! Men hallå, man kan få ansiktsbehandling, massage och manikyr under dagen om man vill, sedan disco och pub på kvällen. Plus massa annat. Hur fel kan det bli liksom?
Annars snurrar livet på och trots mycket plugg (bl.a. en kemipresentaion på en halvtimme, EN HALVTIMME!! :S) känns livet bra, härligt, roligt. Håller även på att planera lite för min födelsedag, min artonårsdag, som inte ligger långt borta nu. Firas ska det göras ordentligt, woopwoop!
Som avslut får ni här en bra låt att lyssna på i äckelvädret. Om ni har utforskat min spellista (vilket jag absolut förväntar mig) känner ni nog igen den.
Icona Pop – Nights Like This

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0