det börjar närma sig

Igår fick jag välja en klocka. En otroligt fin klocka som jag fick i 18-årspresent. Eller ska få. Jag fick välja ut den och sedan se på när dom slog in den och på lördag får jag öppna paketet. Tack farmor och farfar! Nu hoppas jag bara att jag tycker lika mycket om den på lördag när jag ser den igen, annars får jag ångest. Hehe. Idag har i alla fall varit en bra dag och här får ni en bra låt: Gotye – Coming Back. Godnatt fina!
Bara för att det blir så mycket roligare med bilder! Och för att jag tycker vi är söta och för att vi har känt varandra så länge och jag gillar dig så mycket. Hihi.

Kommentarer
Postat av: duomundi

sååå söt, jag klarar inte :)

2012-02-01 @ 22:19:12
URL: http://duomundi.wordpress.com
Postat av: Elin

jag orkar inte, vi var så jävla söta <3 åh var jag tycker om dig

2012-02-01 @ 22:42:06
URL: http://everydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0