a new day



Igår natt kom mamma hem från London, med sig hade hon en tidning med mycket fina bilder, handkräm och lite annat smått och gott. Me like! Dagen igår spenderades annars i centrum för lite presentshopping och  provsmakning av smothie och godis. Älskar när dom ger ut saker sådär! (lite pinsamt blev det dock, när vi fastnade med en tjej som berättade om avlopp... heheh) Sedan bar det av mot ulriksdal för fika och efter det blev det tjejmiddag i upplands väsby. Effektiv men supermysig dag! Fortfarande stolt över hur snabbt jag lyckades göra mig iordning B)

Innan dagens aktiviteter drar igång ska jag ut i det fina vädret. Ibland gillar jag verkligen hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0