vad hände i helgen?



Fotomässan blev det i lördags med Johanna. Gosh vad det finns duktiga människor på att ta bilder! Så himla mycket coola, påverkande, snygga, söta, fina, konstiga och underbara bilder. Riktigt värt att gå dit! Lika kul var det också att träffa finisen Johanna, det var ju aldelleeees för länge sen nu. Lite äventyr i Ropsten hann vi med också, läskigt ställe det där asså. Johanna drog sedan vidare åt sitt håll och jag åt mitt. Närmare bestämt för att träffa grabbsen från Katrineholm. Inte heller dom har jag träffat på evigheter! Jonas var tyvärr sjuk, men vi andra hade trevligt ändå med stiltestning på weekday och 30-bitars sushi på hötorgshallen. Bland annat. Nu ska jag gå, vi ses pussochhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0