den 12 november 2011


Bild tagen i Örebro idag. Fin stad det dära! Kallt har det varit dock, som satan. Men mysigt. Som satan det med. Och åååh vad jag älskar Martinas lilla etta! Hur fin som helst är den. Och hennes alldeles egna. Nästan i alla fall. Hur som helst skulle jag också gärna bo sådär. Tack för detta dygn Martina, jag har saknat dig!

Nu är jag hemma igen, men eftersom jag inte mår helt bra får denna lördagskväll tillbringas hemma. Ska lyxa till det lite i alla fall, så snart ska jag krypa ner i ett varmt bad och kolla på lite serier. Kanske till och med kan leta fram en ansiktsmask också. Riktig ta-hand-om-mig-kväll, det var länge sen!

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, var super mysigt med besök verkligen! Har ju saknat dig med! <3

2011-11-13 @ 16:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0