skratt, prat och mys


I fredags var det fest hos Mirre och sen på lördagen var det dags för lite julmys. 11 tjejer som fixade pepparkakshus, drack glögg, bytte julklappar och åt julgodis. Och snackade, mycket. Superlyckat blev det! Båda kvällarna faktiskt. Lite julmys har det även blivit ikväll, fast då bara med mina fina flickor Elin och Johanna. Superskojsigt! Speciellt när Johanna hoppade upp som en stucken gris i min famn för att min bror gick ner för trappan. Lättskrämd kanske? ;)
Tycker förresten att jag har all rätt att fira lite, för vet ni? Nu är
  • Fysikprovet över
  • Sista lektionsdagen i skolan avklarad
  • Engelskaredovisning gjord
  • Det är julavslutning imorgon
  • och sist (men absolut inte minst!!) den där nedrans labbrapporten är äntligen klar! Eller okej, nästan i alla fall...
Det var allt för mig ikväll, sov gott och drömm söta drömmar och kom ihåg att imorgon är det dan före dan före dopparedan!

Kommentarer
Postat av: Elin

mmmmmmmmysis :D <3

OCH TACK FÖR PRESENTEN!!!!!!!!!!!111111!!1!!

2011-12-21 @ 23:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0