mycket som händer

Sen jag senast skrev har jag varit på landet med Jonna, chillat galet, varit i Karlskrona med fina brudar, där vi bl.a. var på en helt otroligt grym Håkan Hellström konsert. Det har hänt alledeles för mycket för att jag skulle kunna berätta om allt, så mer detaljerat än såhär blir det inte just nu. Nu är österikarna här vilket resulterar i att jag pratar engelska i princip dygnet runt. Riktigt kul att träffa Julia igen!


En annan som från och med imorgon får prata engelska dygnet runt är Johan. Han flyttar nämligen då, till Utah. Tredje personen som åker nu och även honom kommer jag sakna otroligt mycket! Avskedsfesten igår var i alla fall totallyckad, även om det resulterade i lite för lite sömn. Men det var det värt! Imorgon blir det dock upp tidigt igen, för då blir det kolmården. Ciao bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0