kvällsmys med ellenkartellen


Åh jag har så mycket bilder som jag vill visa er just nu! Kanske därför de senaste inläggen har blivit sådana bildbomber. Lite för mycket ibland, men det är så svårt att välja. Hehe. De här bilderna kommer i alla fall från i tisdags när jag tog cykeln över till ellen och en mycket god tårta. Tyvärr var det rätt kallt, så vi kom aldrig ner till edsviken. Istället blev det te, filtar och mycketmycket prat på ellens terrass. Helt okej det med faktiskt.

Även ikväll märktes det att kvällarna fortfarande är kalla, mina fingrar är väldigt stela efter en lång kvällspromened med rebecka. Det blir otroligt mycket svårare att skriva då... Men på dagarna är det varmt i alla fall och imorgon ska jag ha min klänning! Så det så.

Kommentarer
Postat av: ellen

hihihhihiihihhiihihihihihihiihhiiihhiihhiihh - KOMMENTAR

2011-04-30 @ 00:11:17
URL: http://blixtaktigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0