VINTERPROMENAD

Hur trött jag än kan vara på den här årstiden, som ibland aldrig verkar ta slut, och hur mycket jag än kan längta till ett varmare ställe med bättre klimat och sol och bad hela dagarna blir jag alltid glad när jag kommer ut på morgonen och ser att allt är täckt av snö. Det lyser upp allting, landskapet, dagen, humöret. Så fint. Så mysigt. Så härligt. (Vi får väl se lite längre fram om jag känner samma sak hehe)
Annars har Elin varit påbesök hos mig idag. Vi fixade pannkakor och kollade nya avsnittet av pretty little liars, vardagsmys som det kallas! Hon var även snäll och följde med mig på promenad med min hund, kameran fick såklart också följa med!

Kommentarer
Postat av: Elin

mahahhah men åh puss på dig!!

2012-01-11 @ 15:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0