då var det bestämt



Utbytet med Bilbao kommer bli heelt awesome! Hela nästa vecka, från fredag till söndag, kommer vara fylld av aktiviteter här hemma i sverige tillsammans med spanjorerna. Sedan, den 30, drar vi till Spanien för att tillbringa en fartfylld vecka där. Jag hoppas bara Jon svarar på mitt mail, det skulle ju kännas bra om jag vet nånting om honom innnan han kommer... :$

Annars känns det väldigt tomt här hemma nu, brassarna åkte hem idag och jag saknar dom redan! Härligare personer får man leta länge efter. De senaste dygnen har tillbringats med dom och saker som shopping, bio, fotboll mitt i natten m.m. Längtar tills jag kan åka till London och besöka Adriana! (Hon ska plugga där och vill inte bara att jag ska komma, hon förväntar sig att jag kommer B)) Det där kändes grymt konstigt att säga på svenska om ni undrar, har bara engelska i huvudet efter dom här dagarna. Och oj vad det här blev långt, bäst att jag slutar innan ni dör av tristess (det vore ju lite tråkigt...(a)) Pusshej!

Kommentarer
Postat av: echllen

JAAAA, BILBAOOOOOOOOOOOO!!

2011-09-05 @ 20:28:18
URL: http://blixtaktigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0