BREAKFAST AT TIFFANY'S



Ååh vilken underbar, gammal film! Jag älskar stilen och den gamla känslan. Äntligen har jag sett den, har velat göra det länge nu. Efter att 4 tjejer somnat nån gång under natten mellan fredag och lördag, alla ihopträngda i en bäddsoffa, och faktiskt sovit riktigt bra (åtminstone jag) åkte vi in till stan för att shoppa. Dock åkte vi in lite för sent, så mycket tid blev det inte. Fick i alla fall med mig en väska och efter lite fika på waynes blev det återigen att åka hem till Jonna där det serverades god middag och filmen ovan visades i deras biorum. Idag blir det plugg/chill/kista typ. Fin helg med fina vänner, det är bra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0