detaljer



Detaljerdetaljerdetaljer. Så himla fint! Kan verkligen förhöja en outfit från vanlig/tråkig till supersnygg och unik. Nu måste jag skynda mig att få några mattetal klara, i alla fall om jag ska hänga med Johanna och träna. Vilket jag borde. Och vill. Men det ligger ju så långt bort nu! Eller egentligen skiljer det ungefär 500 m fick jag höra idag, men det blir stor skillnad med busstider, blää. Fint ska det vara i alla fall! Men det ligger ju mitt i stinsen och tydligen kan folk se in när man springer på löpbandet. Jag vill fan inte att någon ska se när jag springer där, röd som en tomat och flåsig som bara den! Tänk om någon snygg kille går förbi just då? Hehe. Aja, får se om jag ens hinner dit. Kanske stannar hemma och lagar mat istället. Johanna fick mig att bli väldans sugen på att göra det. (WTF liksom?)

Btw bjöd min kemilärare på kaffe, te, saft och kakor idag på lektionen. Bara sådär. En vanlig kemilektion blev plötsligt hundra gånger bättre. Så himlans gulligt! Tänkte bara att ni ville veta det. Pussochhej!

Kommentarer
Postat av: Elin

såklart!! :D och nu var det ännu mer fina bilder ju. lyxlektioner ni har då. får inte en enda liten kaka på mina ju

2011-10-13 @ 18:28:39
Postat av: Johanna

Sv: tack lollo, vad gullig du äär! :D sjukt snygga bilder, vem är det på? :)

2011-10-13 @ 18:57:30
URL: http://jahannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0