pictuuuuures




Ojojoj, här har det varit tomt på sistone! Vad kan jag säga, fullt upp helt enkelt. Nu är denna jobbiga vecka i alla fall nästan över och jag ska snart lägga mig i sängen och kolla på serier. Naaajjjz. Fast först måste jag packa. Direkt efter skolans slut imorgon drar jag nämligen till Örebro och fina syster. Ska bli grymt kul, har ju inte varit där en endaste gång än!

Btw har jag (äntligen) beställt bilder till mitt rum nu! Så nu ska väggen, eller åtminstine tavlan ovanför min säng, fyllas med massa fina minnen och snygga vänner. Ett litet random utval är det ni ser här ovanför.


Kommentarer
Postat av: Johanna

gosh vad mama är sniggg

2011-11-11 @ 09:58:45
URL: http://jahannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0