tillsammans är man mindre ensam



Ensam är stark, men tillsammans är man starkare. Vissa dagar är man extra tacksam för människorna runt omkring sig. Idag har varit en sådan dag. Tack för det älskade vänner, ni vet nog vilka ni är!

Åh vilken jobbig dag det här har varit! Snack om döden på levnadsläran då mycket känslor kom fram och tårar rann för många.
Sedan spanska där det visade sig att vi hade prov, uppsatsskrivande. Mina tankar var på helt annat håll efter lektionen innan och jag kan säga att jag inte ser fram emot att få tillbaka det provet.
Efter det hem, där jag inte fått hälften så mycket kemi gjort som jag hade tänkt och jag har märkt att jag inte fattar ett skit.
Till råga på allt har jag blivit ordentligt nervös för imorgon. Jag orkar inte ett dåligt resultat. Jag gör verkligen inte det.

Nej, positiva tankar nu! Imorgon blir det helg och då vankas både fest och filmkväll. Och mycket kemiplugg.... Skärp dig nu, POSITIVA tankar var det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0