tjalallala

Det är en glad tjej som sitter bakom tangentbordet, om ni undrar. En glad men otroligt trött tjej. Trots att det har varit en rätt jobbig dag på vissa sätt är jag glad nu. Gladgladglad.

Nu undrar ni kanske varför? Och det ska jag berätta!
  1. Har sovmorgon imorn till 12.20 (den trötta tjejen jublar högt! :D)
  2. Jag fick MVG i idrott, trots att hon hade skrivt VG
  3. Jaf fick MVG på kemikursprovet (VILKET JAG ALDRIG TRODDE ATT JAG SKULLE FÅ! :O) och därmed mvg i betyg :D
  4. Vi ska till grönan på onsdag, där jag inte varit på typ 3 år!! Eller inte för att åka nånting i alla fall B)
  5. Jag har massa idéer och snilleblixtar för mitt rum
  6. det är bara 3 skoldagar kvar och 2 VECKOR KVAR TILL PARIS
Det var väl ungefär det. Fast sista punkten, åtminstone första delen, känns faktiskt inte bara roligt. Nu tycker ni säkert att jag är helt dum i huvudet, men det känns nästan sorgligt. Lite åtminstone. Då får man ju inte träffa alla liksom! Fast riktigt härligt ju är det förstås också. Väldigt.

Ni som har sett mig idag vet nu att jag vågade mig på den där stora förändringen. För er som inte har sett mig: jag har numera kort hår. Bilder lär dyka upp, nån gång i framtiden.





Kommentarer
Postat av: Jenny

Åå vad roligt!! Grattis till betygen :D

2011-05-31 @ 08:25:21
URL: http://jennygoldpicture.blogg.se/
Postat av: Johanna

OOJJ jävligt imponerad av 3an! :D grattisgrattis! :D <3

2011-05-31 @ 16:48:34
URL: http://jahannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0