det snurrar i min skalle

Kvällen igår blev totallyckad! Att sitta på en brygga hela kvällen, med musik i högtalarna, vänner runt omkring sig, både nya och gamla, spela med andra ord, grilla korv, mashmallows, piroger och majs, det är sommar det. Och det är härligt det. Min kamera fick stanna hemma, men Jennys bilder har redan kommit upp på facebook, så några ska jag nog kunna visa er senare.

Dagen idag har inte varit lika härlig, då jag har suttit begravd i plugg nästan hela tiden. Allt för att kunna undvara kvällen imorgon, då familjen spelar på grönan! Då struntar jag i kemikursprovet och allt annat, för att istället stå och trängas i en stor folkmassa och sjunga med i låtar så att man nästan blir hes. Så värt.



Kommentarer
Postat av: Jojjo

Låter häärligt!



Är din familj artister? ;)

2011-05-24 @ 07:59:45
URL: http://jojjolillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0