you can´t mess with time



När jag var liten drömde jag om att kunna flyga. Eller att vara lika stark som stålmannen. Eller att kunna springa snabbt som blixten. Eller helst av allt alla tre.
Den superkraft jag nog mest vill ha nu är att kunna stoppa tiden. Det låter lite lamt, jämfört med att flyga, men tänk hur mycket man skulle hinna med! Man skulle kunna sova längre, vara uppe senare, hinna med alla läxor OCH allt roligt, aldrig missa bussen, alltid komma i tid, ta en tupplur mitt på dagen, slippa välja mellan allt roligt... Jag skulle kunna fortsätta i evigheter! Man skulle helt enkelt aldrig behöva vara stressad.
Så om jag skulle välja en superkraft skulle jag välja att kunna stoppa tiden.
Även om det vore rätt så häftigt att kunna flyga...

Lite funderingar så här en torsdagskväll. Godnatt alla fina, och glöm inte att det är fredag imorgon! Allt kändes plötsligt bättre när jag kom på det. Puss på er.




Kommentarer
Postat av: Johanna

fina bilder!

2011-03-25 @ 07:22:52
URL: http://jahannis.blogg.se/
Postat av: emily

väldigt fina bilder! :p

2011-03-25 @ 11:50:12
URL: http://letsgetcrazyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0