MARRAKESH


Nu har jag trotsat vädret och målat på ett riktigt sommrigt nagellack, i färgen Marrakesh. Jag har även tagit en tur förbi centrum och lite olika hemsidor och suktat efter fina vår/sommar kläder. Tyvärr så hade jag inte så mycket tid och hann inte köpa nåt. Suck. Men på något konstigt sätt har jag börjat få en sommarkänsla i kroppen. Trots att det ligger snö ute och gatorna är livsfarligt hala. Trots att termometern visade en siffra långt under 0 imorse. Trots att man går och fryser i skolan. Och trots att jag fortfarande har min varma dunjacka. Snart är det sommar gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh, fett coolt det var ju i Marrakech jag var! :D Lite roligt att hela staden ser typ ut som det där nagellacket, den brukas till och med kallas den röda staden. Nyansen är typ exakt som staden haha ;D <3

2011-03-11 @ 09:39:50
Postat av: Johanna

Det var jag som skrev det där haha

2011-03-11 @ 09:40:21
URL: http://jahannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0