GRÖNALUUUND!



Två bilder från en helt grym dag/kväll på grönan igår! Jag var barnsligt glad och taggad på i princip allt, förutom möjligen pop expressen och fritt fall. Eller fritt fail som Kalle sa. Hahah. Och om ni inte ser det så är det 12 av oss som sitter i berg&dalbanan på bilden. Kalle (andra Kalle den här gången) åkte inte mycket, så han fick istället agera mästerfotograf. Visst lyckades han ganska bra? ;) Spökhuset var så läskigt att jag höll på att skita på mig, men med Stoffe och Johanna vid min sida klarade jag mig igenom!

Totalt sett blev det en helt underbar dag, trots att jag hade rätt ont i halsen efter allt skrikande. Men det är smällar man får ta för en bra dag som den här, right? ;D

Fler bilder kommer upp nån annan gång, troligtvis även på fejjaaan, men nu måste jag packa för landet. Jag åker dit med syster idag och imorn kommer Elin och troligtvis fina Johanna också. Apmys! Puss på er och hejdå.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för denna underbara dag på grönan säger jag bara :D det var grymt jäkla kul alltså! <3

2011-06-02 @ 23:41:02
URL: http://jennygoldpicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0