uppsala konserthus - jullov 2011

 

Det här inlägget skulle jag egentligen ha publicerat igår, men jag hann aldrig det. Det blev nämligen väldigt stressigt efter att jag hade dansat och svettats med Elin och David till att jag skulle vara hemma hos Johanna. Men nu är vi i alla fall klara med friskis&svettis-dansen! Och kvällen blev, som väntat, supermysig. Något annat kan det aldrig bli med dessa ünderbara tjejer! Även om den började lite mindre bra, jag tappade nämligen bort mig heelt därborta i töjnan, hahahaha. Resten av kvällen/natten blev det tacos, monopol, skräckfilm, massa snack och annat skoj. Bilder kommer när jag laddat över dom till datorn. Puss på er tjejer!

Kommentarer
Postat av: Johanna

åå så jävla kul vare! hHAHAHHAh och du som ba "var är personen Johanna, helt ärligt, var är den!?" HAHAHHAHAHAHAHHAH XD

2011-01-16 @ 16:54:15
URL: http://jahannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0