Inte okej.

Usch, inte okej att man håller sig undan plugget på det här sättet. Känner att jag har blivit grymt dålig på att plugga. Om det nu är något man kan vara dålig på? Hur som helst borde min kväll ha sett ut såhär: skriva uppsats, skriva uppsats, skriva uppsats!!! Och en engelskauppgift till imorgon. Istället har den sett ut såhär: centrum, datorn, mat, centrum, skype, facebook och nu sitter jag här. Fan alltså!

För att göra det här till ett lite roligare inlägg kan ni få två bilder från när vi bakade de snyggaste muffinsarna eveeer. Men eftersom Elin (som vanligt) inte har varit snäll och skickat dom till mig, får ni en länk till hennes blogg istället. Klicka bara här. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0