fredagsmys

Min dag i allmänhet: hemgjorda skräckfilmer, vanliga lektioner, hål i örat, otroligt full zumba och snart kommer Ellen hit och gör mig sällskap för lite fredagsmys. En helt okej dag. Zumban var dock så full att stackars Jonna, Johanna och Nella skyndade sig dit bara för att få beskedet att dom fick gå hem igen. Jag och Saida kämpade dock hårt, perfekt för att känna sig värdig lite gott till kvällen. Håltagningen gick väl inte heller helt som vi hade tänkt oss, men det slutade hur som helst med att jag och Jonna gick därifrån med ett varsitt hål på rätt ställe. Och båda var riktigt nöjda. Hoppas bara att det håller sig snyggt nu...



Nu längtar jag till sommaren. Riktigt mycket faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

GOTLAND :D :D <3

2011-01-15 @ 16:03:45
URL: http://jahannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0