hey guys



Tog precis en riktigt lång och varm dusch, gud va härligt det är! Nästan lika härligt som att bada faktiskt. Och så där riktigt varmt ska det vara, så att det nästan ångar när man kommer ut. Kvällen har annars spenderats i skolan på filmfestival och på träning. Filmfestivalen var feeett grym och träningen gick bra, förutom att jag kom bort helt ibland. Någon som har gått på step för typ första gången? I så fall förstår du nog vad jag menar.

Nej, nu måste jag faktiskt ta och börja med samhällsuppgiften som vi ska redovisa imorgon. Återigen kan jag fråga mig hur man alltid lyckas spara allt till sista minuten? Hmm. Aja, det är ingen stor uppgift och när jag är klar tänker jag kolla på någon serie med en rykande het kopp te i handen. Lockbete?

Kommentarer
Postat av: Malin

allt som du skriver låter så himla mysigt på nåt sätt! puss på dig, myslollo ;) <3

2011-02-24 @ 21:24:37
URL: http://artondemars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0