allt det roliga har ett slut



Sommar. Att sitta och dingla med benen på en brygga, kanske doppa tårna i vattnet. Åh så härligt. Många fina sommarminnen har jag fått, men imorgon börjar skolan igen och lovet är slut. Lite surt sådär. Till råga på allt har jag tillbringat de sista 5 dagarna på lovet med att vara sjuk, ligga hemma och snora och hosta och äta glass. Uschusch. I lördags blev det en awesome kväll med finfina flickor ändå, men jag fick tacka nej till roliga saker både idag och igår. Men nog med klagande nu, snart är jag frisk och då kommer jag igen med nya tag! Bloggen ska nog också kunna skötas bättre nu när allt går tillbaka till det vanliga. Nu ska jag återgå till att bli frisk. Massapussar.

Kommentarer
Postat av: Elin

krya på diiiiig <3 <3 <3

och fett fin bild dude, sommar that is.

2011-08-22 @ 21:34:29
URL: http://everydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0