stressssa!

Så otroligt skönt det kan vara att vakna av sig själv - om det inte är för att man har glömt ställa väckarklockan. Vilket hände mig imorse.
Vaknade klockan 8 och det stora samhällsprovet skulle börja 20 över, nästa buss skulle göra att jag kom dit till tio i: paniiik! I sådana lägen kan det vara otroligt bra med en syster som har körkort. Med hjälp av henne kom jag bara 10 min försent och hann med hela provet. Hon (som egentligen hade sovmorgon :S) var dessutom snäll nog att fixa lite on-the-way frukost. Tacktacktack älskade syster!!


Jag när min klocka borde ha ringt :$

Jag en stund senare...

Med håltimme efter kunde jag i alla fall åka hem direkt efter provet. Nu, efter en kopp kaffe och lite desperate housewives, känns allt lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Martina

det är väl sånt man har en storasyster till? ;) haha <3

2011-04-11 @ 11:05:21
Postat av: Elin

nää men typ förberedelse inför debatt. och så har jag inte en storasyster med körkort och jag fick ingen on-the-way frukost <3

2011-04-11 @ 18:01:46
URL: http://everydays.blogg.se/
Postat av: Johanna

ååh fett onajs. snäll syster iaf! :D

2011-04-11 @ 18:28:01
URL: http://jahannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0