gammalt och nytt


Söta Jonna och Elin en lördag vid slussen.


Jonna är som vanligt glad!


Vi hittade fina hattar på Monki


Ett mysigt café hittade vi också, där det dracks olika sorters latte och mackor fyllde ut våra hungriga magar


Glada brudar, för vi kommer vara snyggast i sommar i våra nya kläder! Jonna har sin supersöta emilmössa, som prydde hennes huvud från att hon såg den.

En riktigt bra dag blev det! En fin second hand väska, en klänning, en kjol, och en bikini blev mina, lite nya sommarfavoriter. Även Jonna hittade mycket fina saker, bland annat världens sötaste bikini med körsbär på. Elin var tyvärr tvungen att gå lite tidigare, men fika hann vi åtminstone göra först.

Idag har jag lärt mig göra caffe latte, cappuchino, espresso, islatte och mer. Jag har nämligen varit och testjobbat. Riktigt bra kändes det, men det är tydligen flera som ska göra det den här veckan så nu är det bara att hoppas.
Ciaociao.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, snygga hattar!

Sv; Tack! Jaa, det var en tävling, och jag vann ;D

2011-04-06 @ 20:31:34
URL: http://jojjolillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0