back in sweden


Nu är jag tillbaka hemma i Sverige och bilden här ovanför får ni som ett litet smakprov från vår otroligt härliga och lyckade resa. Jag här mycket bilder med mig i baggaget hem, närmare 700, så fler lär dyka upp snart. Dagarna har för det mesta tillbringats vid och i poolen eller nere vid stranden, men även på marknad, i vulkaniska grottor och i små butiker. Härligthärligt!
Dagen idag måste tyvärr ägnas åt att packa upp, något jag verkligen inte tycker om. Dock är det inte i närheten av lika jobbigt som att packa, vilket alla som känner mig vet att jag tycker. Man vill ju bara trycka ner hela garderoben i den där lilla resväskan! Nog babblande, ikväll blir det påskfirande hos mormor och morfar och trots alla måsten som kommer över en när man kommer hem så känns det faktiskt skönt att vara hemma. Borta bra men hemma bäst, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0