zumba, thai och film




Kvällen igår bestod av zumba, thairestaurang, och filmkväll, allt med olika delar av klassen. Blev inga bilder tagna, så istället får ni bilder från senaste gången jag var på den thairestaurangen. Fast inte därifrån, utan hemmifrån mig efter vi hade ätit. Malin och Elin lekte visst lite modeller då ;) Sista bilden är dock inte därifrån, den tog jag bara för att Malin blir så himla snygg på bild! Och Malin, jag saknar dig!

Ni som har sagt att paranormal activity är jättebra och skitläskig, hur tänker ni? Den vara bara seg och tråkig ända fram till de sista tio minuterna då den var jätteläskig. Men det var så ovärt att kolla på hela filmen bara för det lilla. Shrek var mycket bättre, det hade jag inte trott. Kvällen blev, trots den sega filmen, rolig och maten var supergod :D

Nu måste jag plugga. På en lördag. Inte roligt. Fast bara en stund innan jag träffar Linnea i centrum, så länge sen det var!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, gud tack söta fina louise! Men shiet vilket megakrull x)

Jag saknar dig också ju! supermycket.. :( Vi får verkligen se till att ses snart! Puss på dej gullunge <3<3<3

2010-11-20 @ 20:31:22
URL: http://artondemars.blogg.se/
Postat av: Louise

jaa, det får vi verkligen göra! :D haha men det är supersnyggt! pusspusss<33

2010-11-21 @ 10:09:57
URL: http://flashhback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0