ljuset får lysa upp mörkret i dessa svarta tider



En riktig kaosmorgon blev det imorse. Hade haft en sådan där skön morgon där jag hann med allting jag skulle men utan att behöva stressa. Skulle precis ta på mig skorna för att lugnt gå till bussen. Då hittar jag inte busskortet. PANIK. Och i busskortet ligger rudbeckskortet. Efter att ha letat överallt fick jag kuta till bussen, smsa en biljett och köpa engångskort till matsalen. Så, innan matteprovet hittade jag det. I matteboken. Jag hade använt det som bokmärke i facit... Smart, huh?

Efter skolan mötte jag upp britta, så länge sen! Julmust, snack, dans och bandrepning kan väl sammanfatta det hela. Fast det sista var ju inte för oss, vi var bara glada åhörare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0