SNART NYTT ÅR



Bilder från förra nyårsafton, där bilden längst ner visar våra otroligt fina thailändska, tysta, miljövänliga fyrverkerier. Eller jag vet inte om man kan kalla dom fyrverkerier. Men rätt fina var dom i alla fall! Bara lite tråkiga kanske. Så går det när man har rädda hundar och miljötokar bland folket man firar med. Fast det är ju rätt bra i för sig. Inte rädda hundar, utan miljötokar då alltså. Imorgon åker vi rätt tidigt till katrineholm där vi ska tillbringa dom sista timmarna av 2010 och dom första av 2011. Riktigt roligt ska det bli! Så, eftersom jag nog inte kommer hinna gå in på någon dator imorgon; GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!

Nu har jag packat klart och till och med varit duktig och plugga lite, så därför tycker jag (även om jag inte fick så mycket gjort(a) ) att jag kan få belöna mig med lite desperate housewives nu. Hoppas ni alla får en superrolig kväll imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0