godisbak och pocahontas


En stor del av dagen har spenderats med denna tjej här ovan hemma hos frida. Där blev det bakande av amerikansk chokladfudge och tittande på pocahontas. Jag säger bara: älska gamla disneyfilmer! Supermysdag med superhärliga tjejer var det. Chokladfudgen blev dock inte riktigt som på bilden i boken, men efter att ha legat i frysen ett tag blir den nog perfekt. Eller man kan ju alltid hoppas på det (a) jag tycker i alla fall att den var god ändå.
Tjejen på bilden ovan heter förresten Jonna och är så otroligt söt! Jag har inte känt henne så länge, men trots det har jag massa fina bilder på henne här på min dator. För att inte tala om hur söt hon är i verkligheten också.

Nämde jag förresten att jag fick photoshop i julklapp? :D det och massa andra finfina saker.

Kommentarer
Postat av: jonna

jaaa, blev en bra dag ! :D och jag tyckte att chockladfudgen var god !! fast jag äter iofs ungefär allt som ligger nära godis och kakor :P



du är söt ! <3

2010-12-28 @ 22:03:18
Postat av: Louise

haha samma här, på alla punkter faktiskt! ;D puss på dig <3

2010-12-28 @ 22:33:49
URL: http://flashhback.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: skulle man väl kunna säga antar jag, men den har fått vila lite nu för avsnitten hackar ganska mycket..... :) <3

2010-12-29 @ 11:49:56
URL: http://elelelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0