dan före dan före dopparedan



Nu är det jullov och två dagar kvar till jul, vilket gillas ordentligt! Efter julshowen i Rudbeck (som för i övrigt var grym!) har det tillbringats lite för mycket tid ute i kylan, ätits lite för mycket onyttigt och misslyckats med pepparkakshus. Pepparkakshuset var för i övrigt supersnyggt! Men det rasade efter 5 sekunder tyvärr. Trots det ska Elin och jag vara med i tävling nästa år. För vi ÄR grymma. (a)
Bilderna ovan är knäppta av Elin och redigerade av mig. Teamwork. Jag gillar inte att det är så här kallt, för jag kan inte använda mina händer då. Vilket betyder att jag inte kan ta några bilder. Snyft. Nu ska jag trösta mig med pepparkakor, so long!

Kommentarer
Postat av: Johanna

aww, vad söt första bild! :D <3 <3

2010-12-23 @ 19:43:52
URL: http://jahannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0